Aktuálně

co se chystá i co se dělo

Aktuální informace pro uchazeče o studium

  • Přihlášky do 1. kola přijímacího řízení byly ředitelce školy do 15. března 2016 podány.
  • Následně kolem 25. března 2016 obdrží poštou zákonný zástupce uchazeče pozvánku k přijímací zkoušce se základními informacemi, pokyny a registračním číslem, pod kterým bude uchazeč veden.
  • Dle vlastní volby vybraného termínu na přihlášce se uchazeč dostaví k přijímací zkoušce ve dnech 22. nebo 25. 4. 2016 (bude uvedeno v pozvánce).
  • V pondělí 25. 4. 2016 do 15 hod budou na úřední desce a na webových stránkách školy zveřejněny výsledky 1. kola přijímacího řízení.
  • Následně musí uchazeč potvrdit svůj úmysl vzdělávat se ve střední škole, do které byl přijat, doručením zápisového lístku ředitelce školy, a to do 10 pracovních dnů ode dne, kdy bylo uchazeči oznámeno rozhodnutí o přijetí ke vzdělávání (zveřejněním výsledků). Pokud tato lhůta uplyne, zanikají účinky rozhodnutí a uchazeč se žákem školy nestává.
  • Rozhodnutí o přijetí se poštou nerozesílá, přijatí uchazeči budou vyznačeni ve zveřejněném seznamu výsledků na webu školy nebo úřední desce.
  • Nepřijatým uchazečům nebo zákonným zástupcům nezletilých nepřijatých uchazečů bude zasláno rozhodnutí o nepřijetí poštou.
    Pro nepřijaté uchazeče se otevře možnost přijetí v 1. kole na základě odvolání!!

V případě jakýchkoliv dotazů nebo pro dohodnutí dalšího postupu pro odvolání volejte na tel : 384 361 787, 384 361 786 nebo e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

Přeji hodně úspěchů.
Běla Picková

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Další informace
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Quantcast
OK
Odmítnout